Logo
  • Start
  • Leanordbog

Leanordbog

Kaizen

Kaizen er en LEAN-tilgang, der fremmer kontinuerlige forbedringer ved at involvere alle medarbejdere i at identificere og løse problemer.

Kaizen er en japansk filosofi, der betyder "kontinuerlig forbedring". Det indebærer en kultur, hvor alle i organisationen stræber efter løbende at identificere og implementere små, inkrementelle forbedringer i processer, produkter og tjenester.

Dette fokus på kontinuerlig forbedring sigter mod at skabe en mere effektiv, produktiv og konkurrencedygtig organisation. Kaizen involverer ofte medarbejderdeltagelse, teamarbejde og en åben dialog omkring problemløsning og forbedringer.

  • 5S
  • Kaizen
  • Værdistrøm
  • Flowprincip
  • Kundeværdi
  • Spildformer
  • Pullprincip
  • Kanban


Populære emner

  • Kundeværdi
  • Værdistrøm
  • De fem lean principper
  • 5S
  • Spildformer
  • Kaizen
  • Kanban
  • PDCA
  • 5 x why
  • Poka-yoke

Leanordbogen

Leanordbogen er dit gratis opslagsværk vedrørende ord og udtryk indenfor lean.